Seuraa Visma

Lehdistötiedotteet Näytä kaikki 9 osumaa

​Visma voitti Verohallinnon analytiikan, big datan ja tekoälyn asiantuntijapalveluiden kilpailutuksen

​Visma voitti Verohallinnon analytiikan, big datan ja tekoälyn asiantuntijapalveluiden kilpailutuksen

Lehdistötiedotteet   •   Marras 12, 2019 08:25 EET

Verohallinto järjesti mittavan kilpailutuksen tulevasta kumppanistaan analytiikan, big datan ja tekoälyratkaisujen asiantuntijapalveluiden osalta ja kumppaniksi valittiin Visma Consulting Oy.

Uusi DigitalBooker Easy on kevyt ja edullinen ajanvarausjärjestelmä

Uusi DigitalBooker Easy on kevyt ja edullinen ajanvarausjärjestelmä

Lehdistötiedotteet   •   Loka 30, 2019 08:30 EET

Pienyritysten liiketoiminnan kehittämiseen erikoistunut ohjelmistotalo Visma Passeli Oy lanseeraa uuden pilvipohjaisen DigitalBooker Easy -palvelun. DigitalBooker Easy on kevyt ja edullinen vaihtoehto ajanvarauksien hallintaan ja se mahdollistaa käytön laajentamisen liiketoiminnan kasvaessa.

Visma osti Avaintecin sähköisen arkistoinnin ja allekirjoituksen liiketoiminnan

Visma osti Avaintecin sähköisen arkistoinnin ja allekirjoituksen liiketoiminnan

Lehdistötiedotteet   •   Syys 05, 2019 08:30 EEST

Räätälöityjen ohjelmistoratkaisujen asiantuntija Visma Consulting Oy on ostanut Avaintec Oy:n sähköisiin allekirjoituksiin ja sähköiseen arkistointiin keskittyvän liiketoiminnan. Avaintec on kyseisillä alueilla Suomen johtava yritys erityisesti finanssi- ja julkisella sektorilla. Kaupan myötä Vismasta tulee kyseisten ratkaisujen markkinajohtaja.

 Itseoppiva chatbot voi varata lääkärin asiakkaan puolesta

Itseoppiva chatbot voi varata lääkärin asiakkaan puolesta

Lehdistötiedotteet   •   Elo 23, 2019 10:02 EEST

​Itseoppiva chatbot eroaa perinteisistä chatboteista siten, että se kykenee oppimaan sekä itsenäisesti että asiakaspalvelijan ohjaamana koko ajan uutta. Sen sijaan että se tiukan paikan tullen latelisi liudan vääriä vastauksia asiakkaalle, osaa se tarvittaessa pyytää apua asiakaspalvelijalta tilanteen ratkaisemiseksi. Tällaisen chatbotin käyttöönotto on asiakkaalle jo erityisen helppoa.